fredag 30. mars 2012

Vintage veggbilde

Da er det min tur til å dele litt inspirasjon med dere. Jeg har laget et veggbilde hvor jeg har brukt bryllupsbilde av mine foreldre. Jeg har brukt et akvarell ark som jeg har fått et par strøk med kaffe. Videre har jeg brukt en brun glimmermist for å få et litt eldet utseende. Blonder, tyll og bånd er alt fra Papirpikene. Rosene jeg har brukt er i hovedask fra Papirdesign.
Ellers har jeg brukt en gammel bokside, kraftkartong som har fått en omgang med crackle paint. Tekst er fra et av Pion sine mønsterark .
Heklebrikken
som er under motviet og knappene er fra eget lager!
Inspirasjon har jeg hentet fra det nyeste Jeanne d'Arc Living som de selger hos Papirpikene



Ønsker  dere en strålende fredag :)
Klem Mette

9 kommentarer:

Unknown sa...

what a beautiful card love vintage hugs sassyx

Synnøve sa...

Jøss!!!! Noe så vanvittig vakkert!!!
go klem

Marte sa...

Fy søren, denne var kjempelekker! Så mye flotte detaljer, og et fint bilde ikkeminst... :) Du er veldig lik på pappaen din, Mette - synes jeg :)

Ha en fin dag!

Klem fra Marte

Hege sa...

Et aldeles VAKKERT bilde, Mette!!! Ble nå litt rørt også jeg, da... En nydelig gest å vise sine foreldre!

Dette kaller jeg INSPIRASJON!!!

En riktig god helg til deg og dine!

Klem Hege

RitaK sa...

Så koslig at du har scrappet brudebilde av foreldrene dine. Kjempelekkert :-)

Aina sa...

WOW......det er alt jeg klarer å si for øyeblikket.......... VAKKERT! :)

Birgitanita sa...

For et nydelig bilde og vakkert laget :) Fin måte å lage et minne om foreldrene dine og ting som du har pyntet med. Men jeg har lyst til å si at brikken ikke er hekling, men nupereller ;) og desto mer minneverdig kanskje da det er et håndarbeid som ikke mange gjør lenger. Absolutt nydelig.

Gitte sa...

Super flot vintage vægbillede.

morkaren sa...

SÅ SMUKT, vintage, når vintage er bedst. knus morkaren.