søndag 4. mars 2012

Bryllupsinspirasjon...

Våren og sommeren er jo høysesong for bryllup,
så jeg har laget et lite knippe ny inspirasjon
og utstilling i butikken vår på Gjøvik.

Bryllupskake, invitasjoner og bordkort i samme stil :-)

Denne bryllupskaken er laget av runde pappesker i 3 størrelser.
De er limt sammen lokk mot bunn,
sånn at lokket kan tas av og romme en gave i hver boks.

Innbydelse og bordkort.

Hvis noen har lyst til å kikke nærmere på dette,
kan det sees i butikken hos Papirpikene på Gjøvik,
og flere detaljbilder finner du i bloggen min.
Alle materialene til dette er kjøpt hos Papirpikene.
Har brukt kremhvitt papir med fløyelsroser fra Kort & Godt,
matchende bazill bling kartong, blonder og bånd fra Kort & Godt,
blomsterbånd m/bling og utstansede hjerter fra CC Hobby,
massevis av kremhvite roser fra Storyteller og Papirdesign,
tag'en er stanset ut med en dies fra Magnolia,
sølv charmshjerte "Det er kjærlighet i luften" og
stemplene er nyheter fra Kort & Godt.

Ønsker alle ei fin uke,
og husk å nyte alle de fine vårdagene :-)
Klem fra Rita Papirpike

10 kommentarer:

Hege sa...

Et kunstverk av et inspirasjonsbidrag!!! Dette er noe av det VAKRESTE jeg har sett!!! Om mulig er det jo enda flottere slik det står utstilt i butikken på Gjøvik!

Klem Hege

MonaV sa...

Dette kunstverket gleder jeg meg til å ta litt mer i øyesyn:) Kommer en tur i butikken snart:):)
Dette var LEKKERT!!!!

Papirdilla sa...

Fantastisk nydelig, Rita! Kjempeflott inspirasjon.
Og jeg er en av de heldige som har sett disse IRL.Skikkelig lekkert!!

Barbara GR sa...

This is... Amazing!!!!!!! Love it!
Hugs,
Barbara GR

Synnøve sa...

Guri malla, sier jeg bare!
Sååå NYDELIG dette var!!!
Fantastisk flott, så romantisk og delikat!

nergele's puslerier sa...

For fin til å gi bort denne kaka,har sett den i butikken og jeg synes den var imponerende flott...

Ha en fin fin uke selv ..

Nina sa...

Kjempelekkert !
:-) Nina

Gitte sa...

Wauw hvor er det bare flot.

Mette sa...

Helt utrolig flott Rita! er ikke dette inspirasjon så vet ikke jeg;)

Klem Mette

Kjersti sa...

Fantastisk NYDELIG og LEKKERT!
Klem:)