torsdag 1. mars 2012

Vår første utfordring!

Endelig har dagen kommet og vi kan med glede presentere dere for den første utfordring her i Papirpikenes Verden. Vi har fått med oss en flott gjeng med dyktige og kreative DT piker, så vi er stolte over å presentere bidragene fra Design Teamet vårt!
Her på østlandet har vi vært så  heldige å hatt noen flotte vårdager med strålende sol, varmegrader og snøsmelting og det passer godt til det som er tema for denne utfordringen ,nemlig vår!

VÅR
Vi ønsker at dere skal bli inspirert av dette  vårbildet og hva du vil lage er opp til deg, bare bidraget ditt har noe med VÅR å gjøre.  Reglene får å delta iutfordringen vår finner du her under fanen øverst på bloggen.
Vi vil hver gang velge ut en vinner og denne vil få en premie. I tillegg vil vi også plukke ut en som vi synes fortjener  både heder og ære.
Så den heldige vinneren vil denne gangen få de 2 siste utgavene av Inzpira!

Her kommer masse flott inspirasjon fra våre DT piker.
Hanne
Jeg ble inspirert av fargene på bildet og av alle blomstene. Og vår er glede og lyst til "å gå bananas":)
Kortet er laget av Bazzill.
Mønsterpapir er fra Pion Design.
Stempler er fra Magnolia og Kort og Godt.
Motivet er malt med Distress Refill, rundt og på motivet har jeg laget små perler med Liquid Pearls.

Mona
Jeg ble inspirert til å bruke blomster på LOen min:)
Jeg har brukt et gammelt noteark som er malt med gesso, blomster fra Kort og Godt, osteklut, englevinge malt med gesso og litt glitterlim, ark fra Pion, kyllingnetting med litt gesso på seg og blonder fra Kort og Godt.

Synnøve V
Jeg ble inspirert av blomstrene,
og gleder meg til de dukker opp her igjen...
Våren MÅ være den mest fantastiske årstiden, full av lys og nytt håp!

Produkter som er brukt her er:
Blomster, Pebbles, Shabby Chic Resin Treasures,
blad, mønsterark og quilted words fra Prima,
roser fra Papir design,
bling fra Bo Bunny og
mønsterpapir fra Kaiser Craft.

Berit
Jeg ble inspirert av naturbildene


Jeg har brukt bazzill, og Lovely Lilies fra Papercraft Scandinavia,
hvit bølgepapp, tyll, blonde, knapper
og Scalloped Tag fra Magnolia.
Bokstaver og samt noe hvitmaling.

Hege
Mitt første DT-bidrag for Papirpikenes Verden.
Basen på kortet er hvit bazzill.
Materialliste:
Mønsterark: Ladybug & friends, Maja design og Magnolia 6x6".
Punch: Martha Stewart

Motivet er fra Magnolia. Det finner du her.
Motivet er fargelagt med Copics med disse fargene:

Hud: E0000, E000, E11, E13
Kinn: R20, R30, R11
Kjole: R0000, R81, R83, R85
Forkle: G20, YG61, YG63
Støvler: Y00, Y11, Y13, Y15
Frøposen: E40, E43, E45
Såkorn: E70, E71, YG61, YG63
Har brukt litt Prismacolor til å skyggelegge med i disse fargene:
Støvler: Spanish orange
Forkle: Cool grey 70%
Kjole: Magenta
Rundt motivet: Cool grey 50% og 70%

Kristine

"Jeg ble inspirert av fargene og blomstrene på bilde.
Jeg har brukt blomster fra Prima, Glimmer mist fra Tattered Angels, Thickers fra American Crafts,
Chipboard fra Jenni Bowlin Studio, halvperler og bling fra KaiserCraft"

Synnøve B
"Jeg ble inspirert av de nydelige lilla-fargene og blomstene! Har brukt mønsterark fra Piondesign, motivstempel fra Magnolia, farget med Promakers, tekststempler, blomster og charms fra Kort og godt og en sommerfuglpunch fra Martha Stewart.Produktene finner du her.  Et par "blonder" fra min mormor og maskinsøm er også med:D"

Mette
Jeg ble inspirert av blomstene og den lyse og flotte årstiden!

Jeg har brukt mønster ark og klippeark fra Pion design, blomster fra Inkido og Kort og Godt. Kantpunch fra Martha Stewart. Glassflaske fra Tim Holtz, og slørbånd .

Vi håper dette ga deg inspirasjon og vi gleder oss til å se bidraget ditt.
Legg bidraget ditt inn via Mr Linky
Husk at det skal være direkte link til  det innlegget hvor bidraget ditt er. 


Trykk på den rosa fanen hvor det står "Regler" øverst på siden vår,
og les igjennom reglene før du leverer ditt bidrag.
Kjedelig om det ikke blir godkjent!


Innleveringsfristen er 25 mars!
Lykke til!

Hilsen alle oss i
Papirpikenes Verden

21 kommentarer:

Scrappelise sa...

Endelig ja, dette har vi ventet på. Og så vakre bidrag fra DT-pikene og fint tema! Gleder meg til å starte! Lurer bare på en ting, hvor mange bidrag kan man delta med? Ha en nydelig dag alle sammen!

Papirskreppa sa...

Så fint med ny utfordringsblogg. Gleder meg til å dellta her. Så flinke DT-medlemmer dere har! Vakre bidrag fra dem :)

Filharmonica sa...

Kjempelekre bidrag fra alle DTene :-)) Gleder meg til å delta!

RitaK sa...

Anne Lise: Hvis du klikker på fanen "regler" øverst på siden vår, står alle reglene for å delta der. Du kan bidra med max 3 bidrag :-)

Pinklady 68 sa...

Nydelige DT bidrag!! Masse lykke til videre:-)
Har prøvd å legge meg til som følger flere ganger...men pcèn min vil ikke.
Får prøve igjen senere:-)

Klem Laila.

Heidi sa...

Hei! Deilig med vår, så det blir nok noen vårkort framover.
Kikket på Regler. Det sto litt uklart ang å kombinere med andre utfordringer (pga en skrivefeil). Kan man kombinere med kun én annen utfordring, eller er det ingen begrensninger i antall?
Nydelige arbeider DT-jentene har laget :)

Kristine sa...

Hei Heidi :)
Du kan kombinere utfordringen vår med 1 annen utfordring :)

Ha en flott helg! :)
Klem

Elin sa...

Flotte bidrag fra DT, til stor inspirasjon :) Jeg har lagt meg til og deltar nå på min første konkuranse :D

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelige DT bidrag! Og det er flott at det våres!!! Lykke til med 1.utfordring!
Merete

Anne Gro sa...

Ja dette har vi ventet på! Blir gøy å "leke" med dere!!! Nydelige bidrag fra inspirerende DT-jenter. Gleder meg til fortsettelsen :)

Sandra sa...

Kan dere slette linken med Sandra H? Ble jo bare tull!

Flott candy=)

Smil fra Sandra

Gry-Heidi sa...

Så lekre DT-bidrag !!

Klem, Gry-Heidi

Liven sa...

Flott oppgave! Mitt bidrag er levert ;o)!

Heidi sa...

Nydelige DT bidrag!
Og en flott utfordring som jeg blir med på:)
Klem, Heidi:)

Unni sa...

Blir spennende å følge dere :)
Dere inspirerte med vakre vårbilder og jeg fikk lyst til å delta... Første gang for meg :)
Unni

Junhild sa...

Hei!

En gøy oppgave, jeg som sikkert veldig mange andre, elsker våren :)

Ha en forsatt fin helg:)

Klem fra Junhild

Jytte sa...

Ih, hvor spændende med jeres nye udfordringsblog .. glæder mig til at lege med fremover :)

Monicas Hobbyverden sa...

Så spennende med ny utfordringsblogg. Her må det følges med fremover:-)

aina sa...

Hipp! Da har jeg lagt til min vårete LO og gleder meg til neste utfordring fra dere! God helg til alle :-))

Tone K. sa...

Åhh...jeg linket til feil på første forsøk.....nr. 52 er derfor feil !!
Unnskyld !!

:o)
God helg !!

Hege sa...

Tone K: Det går helt fint! Ikke noe å bry seg om!

Ha en fin dag!

Hilsen Hege