fredag 16. mars 2012

Designed by.........


Da er det fredag, ny helg og nytt inspirasjonsbidrag fra oss:) Denne gangen har jeg lagd en danseLO som skal i danseminnealbumet til Guro.
Dette er minner verdt å ta vare på for oss:)









Materialliste: Hvit kartong, bølgepapp malt med cracle paint, kaffefarget tag, blomster fra Kort og Godt, knapper, tyll, tiny alphabet stickers fra Prima, "tråsnelle" svertet med distress, metallpynt. Blingen jeg har brukt er de samme steinene som er brukt på Guro`s drakt.
Alt dette får du hos Papirpikene:)

Flere bilder finner dere i bloggen min.

Da håper jeg alle går en strålende helg i møte.....kos dere!!

Klem fra DT pike Mona


3 kommentarer:

Mette sa...

Nydelig LO:) Flott farge kombinasjon og og detaljert og flott pyntet!

Klem Mette

Hege sa...

Helt rått spør du meg!!!

Exam Sheets sa...

great deal...