fredag 9. mars 2012

Free your mind!

Litt inspirasjon til helgen?
Og da var det plutselig fredag igjen dere...
Dagene suser av gårde, og herlig er det, for da kommer snart våren!
Tenker det er mange som er klar for helg, og muligens har litt scrappelyst også?!


Produkter som er brukt her er:
Fugl på gren og skyer (klippet ut), ark fra Poppy design,
grønn blomst fra Prima, rub-onz fra Hambly,
blomster fra en gren fra Kremmerhuset,
overlay som jeg fikk i et mini-kit fra naboen min på casatreffet i fjor,
Thickers fra American Crafts, Tiny alfas fra Kaiser Craft og bokstaver fra Prima.
Håper dere blir inspirert!
Ønsker alle en super helg, med masse latter og glede!
Klem Synnøve V

3 kommentarer:

Elin sa...

And the rest will follow :o) Knallfin LO Synnøve. Lar meg inspirerer og gledes over lekkre LO kreasjoner som jeg selv ikke får helt til.. Men dette gir meg lyst til å prøve igjen <3

oheidia sa...

Nydelig Lo - likte den veldig!!!!

RitaK sa...

Så fin LO, lekre farger :-)