tirsdag 27. mars 2012

KUBE-KALENDER TIL INSPIRASJON

Kom over en kube-kalender på en tysk blogg en dag som jeg bare måtte prøve meg på.
Jeg har brukt Pion design sine nydelige papirer  Från mitt hjàrta og Minnenas ateljè.
Stempelet fra Magnolia og er farget med Promakers. Jeg har også brukt poststempel og blomster og litt forskjellig stæsj og glitter. .Du finner  disse flotte produktene hos Papirpikene:) (Blondebiten er fra min mormors syskrin).


Slik den ser ut "bak" kubene:)

Og på baksiden, hvor jeg har laget en liten boksehylle til å ha månedene i..


Vil du se flere bilder og hvordan du lager denne kalenderen, kikk innom bloggen min!
Ha en super tirsdag!

smil, Synnøve

8 kommentarer:

RitaK sa...

Så artig kalender! Nydelig laget, med lekre papirer og søt Tilda-jente :-)

Birgitanita sa...

Så flott en kalender. :) Nydelig pyntet og sarte fine farger.

Gråbekka`s Blogger sa...

Kjempefin kalender:) Fine farger:)Ha en fin dag!:)

Hege sa...

For en genial idé!!! Regner med at det blir maaange kubekalendre heretter å se i "blogglandia"..

Klem Hege

Synnøve sa...

NYDELIG!!!
Wow, sier jeg bare:)
Klem

Mette sa...

Utrolig flott og en genial ide:)

Klem

Hobbykroken sa...

Helt genialt, sånn må jeg lage.
Takk for inspirasjonen.

Ann Kristin

Theresa ~ Pion Design sa...

Underbart fin ♥