fredag 10. februar 2012

Vårt tredje DT medlem !

Da har vi gleden av å presentere vår neste DT pike som er:


Jeg heter Mona, er 45 år og bor på Raufoss. Jeg er samboer med Dag og sammen har vi 2 barn, Andreas 19 og Guro 15.
Denne hobbyen begynte jeg med for 6 år siden da jeg skulle lage konfirmasjonsalbum til Andreas, og siden har jeg vært hekta. Dette er en hobby jeg virkelig storkoser meg med.
Jeg lager både LOer og kort, men maling/fargelegging på stempeltrykk holder jeg meg langt unna:):)
Stilen min kan vel beskrives som vintage / Shabby chic. Jeg bruker masse blonder på mine arbeider og da helst sammen med duse, sarte farger.

Nå gleder jeg meg til å ta fatt som DT pike for Papirpikene sammen med en herlig gjeng, og håper det jeg lager kan falle i smak og til inspirasjon.

Klem fra Mona

4 kommentarer:

Marianne H sa...

Dette var toppers, mona er også kjempeflink. Gratulerer til både henne og dere.

Berit sa...

Gratulerer Mona!
Du er dyktig og blir nok go' å ha på laget :)

Go' hælj!
Klem

morkaren sa...

Velkommen, og nej hvor det lyder godt: vintage, sarte farver og blonder, jeg glæder mig. knus morkaren.

RitaK sa...

Veldig koslig å ha deg i teamet vårt Mona ;-)