onsdag 8. februar 2012

Vårt første DT medlem!!

Da er vi igang og vi vil i dag starte med presentasjonen av
våre rykende ferske DT-Piker.
Vi vil enda en gang takke for alle søknader vi fikk til vår DT- Call.
Det var vanskelig for oss å velge, blandt alle de flinke damene.

Først ut av våre DT-Piker, har vi lyst til å presentere vår "DT-sjef"


Jeg heter Mette, er 48 år og jeg bor på Gjøvik. Jeg er gift  med Hans Ole og har to voksne gutter. 
Jeg har drevet med kortlaging i noen år og jeg synes det er utrolig morsomt og inspirerende å leke meg med papir. Det som fasinerer meg mest med denne hobbyen er at en kan skape så mye flott av papir og at mulighetene er så uendelig mange.
Den scrappestilen som ligger mitt hjerte nærmest er vintage/ shabby chic stilen. Jeg har i grunn bestandig vært opptatt av det gamle og nostalgiske. Jeg liker det romantiske ,så blomster,perler, blonder og bånd er gjenngangere på mine prosjekter.
Jeg synes det er en stor ære å få være med å utforme Papirpikenes verden og  jeg er både stolt og glad for å få  lov til å være en del  av et så flott og kreativt team.  Håper det jeg  lager vil være til  glede og inspirasjon for andre.

Klem Mette

7 kommentarer:

RitaK sa...

Tusen takk for at du ville påta deg jobben som DT-sjef Mette :-)

Berit sa...

Gratulerer Mette!
Og gratulerer til Papirpikene som har skaffet seg en dyktig dame! Dette må jo bli bra når hun drar i snorene :)

Marianne H sa...

Gratulerer til både Mette og Papirpikene som har fått med seg en virkelig dyktig og kreativ dame. Blir spennende å følge med dere. Klem

Scrappelise sa...

Gratulerer så masse Mette, Rita og Hilde! Det blir et supert DT team dere får, Mette er bare så dyktig!

nergele's puslerier sa...

Ja,se der ja jeg ble ikke så veldig overrasket i grunnen -for du er jo så flink,men kan du ikke fortelle oss som ikke er så inni dette hva du egentlig gjør i denne jobben...bortsett fra å lage kort ?
Gratulerer i hvertfall..

Hege sa...

Endelig kan jeg gratulere Verdens beste Mette med DT-jobben hos Verdens beste Papirpiker! Jeg gleder meg til å se alt du lager til glede og inspirasjon for alle andre kortlagere der ute!

Klem Hege

MonaV sa...

Gratulerer Mette:)
Du kommer til å gjøre en strålende jobb, og jeg gleder meg til å se det som kommer fra deg.