mandag 13. februar 2012

Vårt sjette DT medlem!

Da har vi gleden av å presentere dere for enda en DT pike og det er :



Jeg heter Hege, er 42 år og jobber som sykepleier. Bor på Gjøvik, og startet med denne hobbyen i 2009. Jeg har alltid drevet med en eller annen form for hobbyvirksomhet, men etter at jeg oppdaget papirverdenen tok det helt av for min del. Jeg lager for det meste kort, men det ble noen LO'er til min datters konfirmasjon i 2010. Liker best sarte, duse farger, og gjerne med blonder, blomster og stæsj. Bruker ofte stempeltrykk, og varierer mellom å male med Distress eller fargelegge med Copics.

Jeg finner masse inspirasjon både blant scrappevenner her i byen, og i bloggverdenen forøvrig. Jeg er både glad og stolt over å få være DT-medlem her hos Papirpikenes Verden, og håper andre kan finne inspirasjon hos meg også.

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Gratulerer så masse med nok en superflink DT-pike! Dere får de beste av de beste i temaet!

MonaV sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MonaV sa...

Juhuuu og gratulerer Hege:)
Dette kommer til å bli bra og jeg gleder meg til å være sammen med deg i dette herlige teamet.

Marianne H sa...

Gratulerer til både Papirpikene og Hege!! En meget dyktig dame som tryller frem de vakreste kort. Varm klem og lykke til!

RitaK sa...

Dette er fortjent Hege, blir så kos å ha deg i teamet vårt :-)