mandag 13. februar 2012

Vårt syvende DT Medlem

V har igjen gleden av å presentere dere  for enda en ny DT pike og det er :



Jeg er Synnøve, er 36 år og bor i Molde.
Jeg er mamma til to snupper, og lykkelig gift med min Ole!
Scrappingen tok meg med storm i 2006, da jeg var ute i fødselspermisjon med minstejenta.
This is therapy!!!
Lager for det meste LOer, men slenger også sammen noen kort i "ny og ne".
Digger kontraster, er veldig glad i monokromatiske prosjekter, skarpe farger og blomster!
Jeg gleder meg stort over å få være en del av dette flotte DT-teamet hos Papirpikene,
og forhåpentligvis få inspirere dere der ute også!

Vi sees!

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Dette blir et spennende Design Team, gratulerer så mye! Gleder meg veldig til å besøke Synnøves blogg!

MonaV sa...

Gratulerer Synnøve!
Det skal bli veldig hyggelig å bli bedre kjent med deg, og jeg gleder meg til å være DT pike sammen med deg.
Dette kommer til å bli gøy!

Cathrines-creative sa...

Gratulere så mye Synnøve. Morro...

aina sa...

oooo jooyy!! Gratulerer min kjære venn :-)
Gleder meg til å følge dere og utfordringene deres ;-))

RitaK sa...

Er så glad for å ha deg med i teamet, og gleder meg til å se hva du skaper i tiden som kommer :-)