torsdag 9. februar 2012

Vårt andre DT medlem!

Da har vi gleden av å presentere vår neste DT Pike som er


Jeg startet med kortlaging for femten år siden, da kjøpte jeg mitt første stempel! Og det ble definitivt ikke det siste..... Samlingen av stempler og annet scrappeutstyr har vokst seg ganske stor etter hvert som årene har gått. Jeg har funnet en hobby som jeg aldri blir lei.

Jeg lager for det meste kort. Som oftest bruker jeg fargelagte stempeltrykk som motiv på kortene mine. Jeg elsker å fargelegge, både med Distress og tusjer.
Hvis jeg skal beskrive stilen min, vil jeg si at den er litt shabby chic eller typisk nordisk. Jeg elsker blonder, blomster, lyse farger, perler og masse papir.

Jeg er kjempeglad for at jeg får lov til å være en del av dette dyktige og kreative teamet. Håper at noe av det jeg lager kan gi litt inspirasjon til andre kortlagere og scrappere. Jeg skal i all fall gjøre mitt beste!

Klem,
Hanne

7 kommentarer:

RitaK sa...

Koslig å ha deg på laget Hanne. Gleder meg til å se dine vakre kreasjoner :-)

Marianne H sa...

Gratulerer Hanne. Det blir spennende å se hvilke vakre kreasjoner du legger ut etter hvert. Gleder meg til utfordringene deres, klem.

Berit sa...

Gratulerer Hanne!
Dyktig som du er blir det her supert vil jeg tro!
Klem

Marte sa...

Enda ett fantastisk medlem på DT, jeg gleder meg til å følge dere - og se hva du kommer opp med Hanne! :)

Hege sa...

Gratulerer, Hanne! Jeg gleder meg til å se alt det flotte du lager til inspirasjon!

Klem Hege

morkaren sa...

Tillykke Hanne, jeg glæder mig også til at se hvad du laver. knus morkaren.

MonaV sa...

Gratulerer Hanne, det må jo bli bra med deg på laget:)