søndag 12. februar 2012

Vårt femte DT medlem!

Da har vi gleden av å presentere vår neste DT pike og det er:  



Jeg heter Kristine, er 22 år og bor utenfor Bergen.
Her bor jeg sammen med min samboer og sønn på 2 år.
Scrapping begynte jeg så smått med i 2007, men det var når jeg gikk gravid i 2009 at det tok fullstendig av.
Siden den gang har jeg vært totalt hektet!
Jeg lager Layout, kort, Art Journaling, ATC, og andre mixed media prosjekter.
Stilen min er ganske varierende, men som oftest ganske fargerik!

Scrapping er ikke bare en hobby for meg, men en lidenskap!
Derfor er jeg veldig stolt over å bli valgt som DT hos Papirpikene!
Det er virkelig en ære! Jeg gleder meg til å samarbeide med en herlig gjeng,
og jeg håper det jeg lager faller i smak, og at du blir inspirert :)

Klemmer fra Kristine

7 kommentarer:

RitaK sa...

Velkommen som DT for oss. Skal bli hyggelig å bli kjent med deg og se hva du lager :-)

Scrappelise sa...

Gratulerer så mye med Kristine - DT, gleder meg til å se det du lager. Og Kristine er heldig som får være hos verdens triveligste Papirpiker!

Hege sa...

Gratulerer, Kristine!!! Papirpikenes Verden er heldige som får med en slik "fargeklatt" som deg! Har sett på det du lager og synes det er knallfint!!!

Klem Hege

Marianne H sa...

Gratulerer! Dette blir morsomt, jeg var inne på bloggen og der var det mye fint med sterke livlige farger. Lykke til!

MonaV sa...

Gratulerer:):)
Og jeg gleder meg veldig over å få være DT pike sammen med deg:)
Dette skal bli GØY!

nergele's puslerier sa...

Det blir spennende med litt nytt "blod"...gratulerer med d.t plass..

Berit sa...

Gratulerer!
Gleder meg til å bli mer kjent med deg og være i DT sammen med deg!!