fredag 7. september 2012

Tags

Jeg digger tags, rett og slett:)
For meg, en super måte å komme litt i gang igjen etter scarppetørke...
-et lite greit prosjekt!
 
Man kan leke seg frem til forskjellige uttrykk,
spraye, stemple og grise litt;)
 
 
Her har jeg først sprayet tagen med vann.
Så dusjer jeg noen splætter med forskjellige farger av
Dylusions-sprayene mine på et teflon-underlag.
(fantastiske skarpe, flotte farger på disse!!!)
Deretter "drar" jeg tagen lett over, og strør på litt salt.
Tørker med varmepistol, for tåler ikke vente, he he.
Da er det bare å tørke bort saltet,
-og så kommer det frem et lite mønster som du ser her.
Har puttet litt av den grønne sprayen i en vann-pensel,
 og malt litt blader med hjelp av en sjablong;) 
Noe av det jeg digger med disse sprayene,
er at de kan farges over hverandre, igjen og igjen.
Stilig, ikke sant?!
Streket litt med tusj,
og hatt på litt goosebumps for å få det våte utseende.
Moro!!!
 
 
Laget en til når jeg først var i gang,
-blir fort en dille dette;)
 
 
 Det meste jeg har brukt her finner du i nettbutikken:)
Det er atter fredag, og helgen er jo herlig uansett om vi jobber eller ei.
Håper dere ble litt inspirert til å finne frem scrappesakerne,
og kan kose dere med papir i høst-kvelden.
 
Klem DT-pike Synnøve V
 

3 kommentarer:

Mette sa...

Stilige og morsomme tags! Har prøvd meg bittelitt med disse sprayene jeg også og de er morsomme å jobbe med, og i tillegg er de flotte i fargene!

God Helg:)

Klem Mette

Aquarell sa...

Herlige tags, flotte og friske farger. :-)

Hege sa...

Flotte tags!!! Jeg var nettopp på kurs der vi brukte sprayene, og jeg elsker de sterke, klare fargene!

God helg!

Klem, Hege:)