tirsdag 11. september 2012

Høstfarger

Det ble brått høst synes jeg,
fargene har begynte å komme ute i naturen
og jeg ble veldig inspirert av de 
da jeg skulle sende et lite kort til en venn



Jeg tok fram akvarellpapir, og dylusions-sprayene mine.
3 farger har jeg brukt
London Blue, Postbox Red og Lemon Zest
Grønnfargen er en blanding av den blå og den gule.

Rundt kanten har jeg stemplet med dylusions-stempel

Og teksten på midten er fra Kort og Godt,
Papirpikene har nettopp fått de inn i butikken og nettbutikken!!
Det var ikke enkelt å velge blant
alle de fine stemplene jeg fant der før helga!


Go' høstuke fra DT-pike Berit
 

2 kommentarer:

Hege sa...

Høsten er jo naturens egen fargepalett- noe du helt tydelig har gjenskapt her, Berit!!! Dette var utrolig nydelig!!!

Klem, Hege:)

Synnøve sa...

Nyyydelig høstinspirasjon fra deg, Berit!
klem