søndag 9. september 2012

Eksplosjonsboks...

Hei på dere :-)
Jeg har laget noen eksplosjonsbokser dette året,
og synes det er gøy å gjøre de litt personlige.
Denne er til en konfirmant som spiller sjakk...
 
Boksen er laget i brun bazill, og pyntet med forskjellige
sjakkbrett-bilder som jeg har funnet på nettet.
Lokket er pyntet med bilde av konfirmanten,
en tag stanset ut med en Magnolia dies,
ei lita zinkstjerne og en fotball-brads.
Rundt lokket har jeg festet ei hampsnor med et par charms :-)
 
Når boksen åpnes ser den slik ut :-)
3 sett med flipper, alle pyntet med mønsterpapir og pynt.
I midten har jeg laget en rosett ved hjelp av en dies
Oppå denne står selveste "kongen",
en ekte gammel sjakkbrikke i tre :-)
 
Alle flippene er pyntet med litt røffe ark fra Bo Bunny og Storyteller.
De minste har fått små sjakkbrett-bilder.
De mellomstore samme tag'en fra Magnolia med små tekster på.
Og på de største, har jeg pyntet med kaffefargede tags
med personlig hilsen på, en har fått en liten lomme til penger,
og alle har charms med relasjon til konfirmantens interesser.

Alle stemplene jeg har brukt er fra Kort & Godt,
og de fleste materialene kan kjøpes hos

Hvis dere har lyst til å se enda flere bilder av denne boksen,
kan dere ta en titt her i bloggen min.

Om dere ønsker å se andre eksplosjonsbokser jeg har laget,
finner dere en her og her og her !!!

Ha en fortsatt fin søndag :-)
Klem fra Rita Papirpike

4 kommentarer:

Hege sa...

Herre min hatt noe så kreativt og stilig!!!!!! Bare du Rita som kunne finne på noe sånt! Heldige konfirmant!!!

Klem, Hege:)

Mia sa...

Utrolig kult og ikke minst imponerende. Regner med at konfirmanten blir kjempeglad :)

Ha en god søndag!

Klem, Mia

stephanne sa...

This is an amazing project!!! Great colours and a wonderful design!!
hugs, stephanne

Liz's creative corner sa...

Wow fab box, great detail and idea, hugs Liz xx