mandag 1. oktober 2012

Utfordring # 8

Heisann alle sammen:)

Ny måned og dermed ny utfordring her hos Papirpikene! Denne gangen her vil vi utfordre dere til å lage noe til gutta! Mange synes dette er et litt vanskelig tema, men ta utfordringen og lag et kort, en tag, en LO eller andre prosjekter som passer til gutta. Vår egen Papirpike Hilde er gjesteartist hos Et Trykk  i denne høstutgaven og tema der er Gutt, så mangler du ideer er det masse flott inspirasjon å finne  der!

Tema : 
GUTT/ MANN

Vi vil minne om at du kan delta kun på en utfordring i tillegg til vår



  Premie
Et røft og guttete stempelsett og ei pakke med "skrukke" bånd i forskjellige farger!



Her kommer masse inspirasjon fra design teamet:

Synnøve V

Flere bilder i BLOGGEN MIN:)

Mette
 Produktbeskrivelse finner du her i bloggen min

Hege
Sjokoladekort til farsdagen:

Flere bilder og link til tutorial finner du i bloggen min.

Berit
 Bok for tale til konfirmanten.
Flere bilder og beskrivelse i bloggen min

Mona



Synnøve B
Nærmere beskrivelse i bloggen min!

Hanne
Du finner flere bilder og beskrivelser av kortet i BLOGGEN MIN



Ble du inspirert? vi gleder oss til å se hva du lager ut av tema GUTT

Legg bidraget ditt inn via Mr Linky

Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.


Innleveringsfrist er 25 oktober

Vi ønsker dere en fortsatt fin og fargerik høst:)



Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden


10 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Kjempestilige bidrag fra DT! Ble veldig inspirert, så denne oppgaven må jeg nok prøve å få scrappet!! :D

Maritha sa...

Superfina kort från teamet!! =)
Jag gjorde ett manligt julkort....hoppas det funkar!?? ;)

Kram Maritha

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefine DT bidrag!!!
mitt bidrag kan vel godt være til en mann...

Torill sa...

denne var morsom! Trenger flere spark for å lage mannekort!

Liven sa...

Så masse flott dere har laget! Her er et 50 års kort fra meg.

Ingvill sa...

Wow- masse flott her! :-) prøver meg med mitt oransje bilkort jeg!

Frida Camilla sa...

Prøver meg med guttekortet jeg laget på Totentreffet..

nergele's puslerier sa...

Ja,jeg driver å prøver med denne dataen og plutselig kom det opp to linjer,men dere kan vel slette den ene som ikke funker....

Liven sa...

Et farsdagskort også fra meg...

Tone K. sa...

Ja, kanskje ikke den klassiske gutte-varianten....men det er jo gutt ;)