tirsdag 2. oktober 2012

En liten titt......

.........inn i mitt lille titteskap?


Hei, alle sammen. Tid for litt inspirasjon  hos Papirpikenes Verden fra meg (Hanne) igjen. 
I dag har jeg tenkt å vise dere hvordan jeg har dekorert et bittelite, søtt titteskap.
Her kan du se hvordan skapet så ut før jeg gikk igang med dekorering:
Det var i lyst treverk og ikke særlig spennende........

...........her er det ferdig! Forhåpentligvis litt mer dekorativt:

Jeg malte hele skapet med et tynt lag med hvit hobbymaling. Etterpå har jeg svertet med svart og brun Distress for å få et litt gammelt og slitt utseende. Alle rom i skapet er kledd med gammelt notepapir i bunnen.
Jeg har dekorert med diverse charms, blonder, knapper, pyntenåler, perler,osteklut, blomst, filmrull og liten flaske fra Tim Holtz. Alt dette finner du hos Papirpikene.

TITTESKAPET ER DESSVERRE UTSOLGT FOR ØYEBLIKKET. MEN, DET VENTES INN IGJEN TIL BUTIKKEN SNART. FØLG MED I NETTBUTIKKEN FRAMOVER!!

I tillegg har jeg også funnet noen småting jeg hadde liggende hjemme. Rommene er ganske små og ikke så veldig dype ( ca 3 cm). Tingene man putter inni kan ikke stikke utenfor, da får man ikke på glasset på framsida av skapet. Målene på skapet er ca. 12x15x3cm.

Titteskapet sett fra siden:
Her kan du såvidt skimte glasset på framsiden.

Ønsker alle sammen en strålende fin høstdag!

Dt-pike Hanne


2 kommentarer:

hjertetunet sa...

ÅÅÅ det blei kjempe fint. Fikk mange ideer til mitt eget titteskap :)

Unknown sa...

wow whata fabulous project love all the things inside stunning hugs sassyxx