søndag 1. juli 2012

Utfordring # 5

Hei alle sammen:)
Det er ny utfordring her i papirpikenes verden, og vi lar oss fortsatt inspirere av sommeren, så denne gangen er tema : 
DET VÅTE ELEMENT
Hva du lager er opp til deg , men det må innholde elementer med det våte element. Her er mulighetene mange , så vær kreativ !

Minner om reglene våre, og husk at du kun kan delta på en utfording i tillegg til denne. Reglene våre finner du her


Premien denne gangen er et morsomt stempel fra Stampendous og en pakke med små klistremerke bokstaver!


Her kommer masse flott inspirasjon fra Dt pikene:

Mette
Produktliste finner du i bloggen min


Synnøve V
Produktliste finner du i bloggen min
Synnøve B
Produktliste finner du i bloggen min

Hanne
Produktliste finner du i bloggen min

Hege
Produktliste finner du i bloggen min

Berit
Produktliste finner du i bloggen min

Mona
Produktliste finner du i bloggen min


Vi håper dette ga deg inspirasjon og vi gleder oss til å se bidraget ditt.

Legg bidraget ditt inn via Mr Linky
Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.
Innleveringsfrist er 25 juli

 Vi ønsker dere en strålende sommer og ferie:)

Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden

4 kommentarer:

Jill sa...

Nydelige bidrag fra DT :)
Flinke er dere!!
Ønsker dere alle en riktig god sommer og takk for all herlig inspirasjon
Klem fra Jill

Ann-Katrin sa...

Flotte bidrag fra DT. Takk for flott utfordring og fortsatt god sommer!

Siv Anne sa...

Hei :) ser innleveringsfrist er den 25. Er det innen den 25 eller tom 25?

Siv Anne sa...

Hei jeg fant ingen Linky som var inntakt, legger til siden min her jeg.

http://sivanne.blogspot.no/2012/07/vann.html