tirsdag 3. juli 2012

Eske til guttekonfirmant

Mange steder er kanskje konfirmasjonstida over for i år. Her i distriktet er det også konfirmasjonstid til høsten. I  dag har jeg derfor tenkt å vise en eske jeg har pyntet til en guttekonfirmant. Den er tenkt til å oppbevare konfirmasjonstelegrammer og evt andre minner fra konfirmasjonsdagen.

 I utgangspunktet var esken  litt kjedelig og gråbrun. Jeg malte den med hvit gesso, limte på avispapir og malte over igjen med gesso. Stemplet med et poststempel fra Kort og Godt litt rundt omkring. Surret en hampesnor rundt til slutt. Rundt kanten på lokket har jeg limt en remse med bølgepapp.

Oppå lokket har jeg brukt:
bølgepapp
stempler fra Kort og Godt
metallpynt fra Tim Holtz
utklipp av mønsterpapir fra Simple Stories, bingokort
utklipp av mønsterpapir fra Making Memories
dies fra Tim Holtz, Vintage Camera
osteklut
målebånd
gesso
avispapir (selges i store ark)

Alt (eller lignende) finner du i Papirpikenes nettbutikk. Esken fås kun i butikken på Gjøvik.

Det var dagens inspirasjon fra meg!
Ønsker dere en kreativ og god sommer:)
Dt-pike Hanne

4 kommentarer:

Åse-May sa...

knallfin

Tone M. sa...

Kjempe stilig, en virkelig god inspirasjon, helt klart. Heldige konfirmant :oD

Mette sa...

Wow, denne esken er knallfin:)

Klem mette

Elin sa...

Superfin som alltid Hanne :) Misunner dere som er så dyktig med disse gutte tingene ^^