tirsdag 10. juli 2012

Papirtape

I dag er det min tur til å spre litt inspirasjon her hos Papirpikenes Verden.

Det hele startet med at jeg skulle lage 
et lite kort, og jeg hadde lyst til
å bruke papirtape i spreke farger,
men manglet "riktig farge" til bursdagsjenta.
Dermed lagde jeg dem selv :)


 Du trenger papir, dobbelsidigtape, stempler, og farger.
I tillegg trenger du stempelpute og skjærebrett


Først setter jeg på den dobbeltsidige tapen
på baksiden av papiret

Og så er det tid for å fylle arket med 
stemplene du vil


Jeg valgte å farge papiret med distress stains,
bruk det du måtte ha tilgjengelig.


Når det har tørket,
evt bruk en føner til å tørk opp om du har det "travelt",
skjærer du opp i strimpler
- alt ettersom hvor bred du ønsker tapen.


Jeg har brukt noen strimler med tape på 
en liten bursdagstag,


Alt materiell, iallefall tilsvarende, 
finnes i butikken til 


 

7 kommentarer:

Kirsten sa...

Åh wow! Tusen takk for tut og inspirasjon! Dette må prøves!

Torill sa...

så kult!!! Og enkelt!

Synnøve sa...

Utrolig kult, Berit:))) Tusen takk for inspirasjonen:)
klem,
Synnøve

Gro sa...

KJempeflott :o)

Marianne H sa...

MÅ testes!!

Anne Gro sa...

Utrolig stilig og flott!!!!!!! Tusen takk for stor inspirasjon :)

Ann-Katrin sa...

Flott minikurs. Takk for at du deler :)