fredag 18. januar 2013

Bryllupsboks


Fikk påfyll av Hardangerbestikk i julegave og disse eskene er så solide og flotte at de KAN bare ikke kastes av en papirgal. De jeg ikke selv bruker til oppbevaring av bestikk, vel og merke. Jeg har flekket på med litt hvit gesso  der esken ikke var hvit, og jeg visste jeg ikke skulle dekke til med mønsterark.


Limte paneler av mønsterark fra Pion rett på esken.  Motivet er fra et mønsterark fra Graphic 45. Stempelteksten fra Kort og godt er stemplet på samme type ark som panelene jeg kledde boksen med, det samme arket har jeg også stanset ut det stripete diecutet under stempelteksten, har bare brukt andre siden av arket. Stanset ut med dies fra Spellbinders. Dekorert med blonde, blomster, halvperler og charms.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Så snygg asken blev så romantiskt fina färger. Tack för att du vill vara med och fira mitt år. Har tittat runt på dina alster så många fina och med olika vikningar.
Kram Ulla

Bente sa...

SÅååååå lekker boks du har laet:) Og... veldig lurt med gjenbruk... me like:) herlig inspirasjon. go klem fra Bente