tirsdag 4. desember 2012

Lys i mørket

Tirsdag, og tid for litt inspirasjon her inne hos Papirpikenes Verden!
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i denne "mørketiden",
meeen det finnes et stort pluss med den...
...STEARINLYS:)
Denne gangen har jeg laget en lykt av et gammelt syltetøyglass.
Jeg har stemplet masse herlige snøkrystaller rundt hele,
 og embosset med klar/glitter embossingpulver.
Skjønner at jeg ikke får frem effekten helt på bildet,
men det glitrer og er superfint!
Blingen rundt om er også med på å skape spill i lyset.
Ellers har jeg pyntet med blonder, bånd, div charms og metalltråd.
Denne er super som en liten vert/vertinnegave,
om du skal på en liten førjulskaffe eller gløgg kanskje?
Om du fikk lyst å lage en slik lykt,
finner du masse flotte materialer inne hos Papirpikene!
Ha en fantastisk tirsdag!
Klem fra DT-pike Synnøve V


2 kommentarer:

Synnøve sa...

For en fantastisk god ide!! Lykta er jo bare nyyyydelig:) klem

Алексровер Анна sa...

Это просто восхитительная работа, снежинки на банке так похожи на настоящие морозные узоры на стеклах, так все изысканно и тонко!
Я влюбилась в эту очаровательную баночку- подсвечник;)!!!!!
My best wishes from Russia , Moscow!