tirsdag 11. desember 2012

Kos med julegaveinnpakking

            Juleinnpakking er kos:):)
 
Nå nærmer julen seg med stormskritt og jeg regner med
at mange av dere er ferdig med julegaveinnkjøpene.
Ferdig er jeg nok ikke, men langt på veg.
 I år har det også blitt mye hjemmelaget:)
Det beste med julegavene er å pakke dem inn syns jeg, gjøre dem særegne og spesielle.
Det koser jeg meg skikkelig med.
 
Noen av julegavene jeg skal gi bort i år ser slik ut:

Jeg har pakket inn gavene med mønsterark fra Maja Design,
 og ellers brukt stor kakeserviett, bånd og blonder, hyssing,
 stemplet på små "prislapper", kongler, remser fra papirpikenes klippeark,
stjerner påført snow writer og ellers litt småpynt som papirpikene har.
 Scrappeutstyr kan brukes til så mangt:):)


Kom gjerne på besøk i bloggen min hvis dere vil se flere detaljbilder.

Førjulsklem fra Mona <3

2 kommentarer:

Jill sa...

Nydelig Mona, og så lekkert at jeg hadde hatt store problemer med å ville åpne pakken :)
For en glede å få en gave som er så for-seg-gjort :)
Ha en riktig god førjulsuke
Klem fra Jill

Berit sa...

Nydelige pakker!!

Kanskje jeg skulle bruke no julepapir på dette.. så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for bunken min ;)

Stor førjulsklem