fredag 17. august 2012

Blomster, blomster, blomster

Ny fredag, ny inspirasjon hos Papirpikenes Verden. Det er min tur, og jeg har laget et bryllupskort med masse blomster jeg har kjøpt hos Papirpikene... Inspirasjonen til oppsettet på kortet mitt fant jeg selv hos Hanne.
Mønsterpapir finner du på denne siden. Av andre materialer til selve kortet har jeg brukt bølgepapp, hvit Gesso og perler. Punchen på siden av kortet er fra Martha Stewart.
Hjertene inni kortet er Spellbinders dies, og limt oppå hjerteformet kakeserviett. Selvfølgelig litt Stickles rundt kanten- det skal jo glitre når det er bryllup...
 Plass til å skrive en hilsen til brudeparet.
 Jeg elsker å bruke blomster! Hjertet er asymmetrisk og det har jeg tegnet og klippet ut selv i vanlig bazzill. Limt på en blonde rundt. Har brukt store rosa blomster, små rosa blomster, store hvite blomster, små hvite blomster, pyntebær i hvitt og rosa knopper. Laget ei sløyfe av tyll, og festet på en charms det står "Love" på.
Ønsker alle en fin fredag, og ei riktig god helg!!!! Sommeren er på hell, men når blomstene visner ute, blomstrer det som aldri før inne hos Papirpikene...
Klem, DT-Pike Hege:)

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Nyyydelig!!!
Og hurra for blomster som ikke visner, he he.
Klem

Hobby Musician Keyboard sa...

Dearly, this is just beautiful. Love everything about it. All the elements work so well together. Hope you are having a fab week. I gentle invite you to visit my Blogspot Bettyscraftsandpaperdesign and Dream Crafty Online Shop "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" It would be a glory for me, if you linked my Online Banner on your glamorous Blogspot. So it make it possible, all the creativ, friends worldwide, find my dream online shop too! If you have linked my Banner, please write me a little comment, afterwards I`ll send you as "Thank you" a gift from me lovely roses from "Marianne Design" Many Hugs from Marina