tirsdag 1. mai 2012

Utfordring # 3

Da har vi kommet til mai og vi er igjen klare for en ny utfordring. Dette er en måned som er fylt med mange store begivenheter som 17 mai og konfirmasjoner. Mai er også en måned hvor mange gifter seg og derfor har vi valgt bryllup som tema for denne utfordringen.

 Bryllup
Her er mulighetene mange, så alt fra kort, LO og andre papirkreasjoner ønskes  
hjertelig velkommen!


Vi vil presisere reglene for å få bidraget godkjent.

For det første må det selvfølglig ha noe med bryllup å gjøre.

Bidraget kan kun kombineres med en annen utfordring ,dvs denne utfordringen + 1 annen i tillegg!



Premien denne gangen er dette søte stempelet fra Bildmålarna og fire flotte ruller med bånd


Her kommer masse flott inspirasjon fra DT pikene:


Mona

Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min.

Kristine
 
Flere bilder og Info finner du i bloggen min"

Synnøve V
Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min.

Synnøve B
 Sponsorbruk og beskrivelse i bloggen min:)

Hege
Vil du se flere bilder og produktliste, kan du gå til bloggen min her.

Berit 
Flere bilder og produktbeskrivelse
finner du i bloggen min

Hanne
Flere bilder og produktbeskrivelse finner du her


Mette
Flere bilder og produktbeskrivelse finner du her


Vi håper dette ga deg inspirasjon og vi gleder oss til å se bidraget ditt.
Legg bidraget ditt inn via Mr Linky
Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.



Innleveringsfrist er 25 mai


Vi ønsker dere en flott mai måned:)


Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden

11 kommentarer:

Toi9 sa...

Mye lekkert dere har laget!!
Ha en fin mai :)

Marie sa...

Rolig utmaning och jättefina DT-bidrag.
Lyckas inte länka mitt bidrag.

Här kommer en länk:

http://primia.blogspot.se/2012/05/layout-till-brollopsalbumet.html

Kram Primia

Marie sa...

Jo jag lyckades visst till slut!
Kram!

Hildes kort sa...

Denne utfordingen kom som bestilt:-)
Har lagt inn linken, og jeg er med i konkurransen :-)

Herlige inspirasjonsbidrag var det også:-)

Hildes kort sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hildes kort sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hildes kort sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Junhild sa...

Hei!

For en kjekk utfordring!

Klem Junhild

Laila sa...

Så utrolig nydelige DT-bidrag! Dere er råflinke!!! :)

Berit sa...

Dere får bare se bort i fra mitt bidrag nr 2, jeg ser at jeg har kombinert med 1 for mye:)
Super utfordring forresten og nydelige DT bidrag!
Klem Berit C

tone sa...

Mange inspirerende DT bidrag, dette er min første gang på denne utfordrings bloggen.