fredag 13. april 2012

Snart mai og russetid

I dag er det min tur til å ha inspirasjonsbidrag:) Siden det snart er mai og herlig russetid blir det en russeLO fra meg. Bildene er fra i fjor da vi hadde russ i huset. En uforglemmelig tid både for oss og russegutten :):)





Arkene jeg har brukt her er fra Maja Design, malt med litt gesso. Ellers er det brukt osteklut, brads, bokstaver og tags som er stanset ut. De små tekstremsene og russelua er klippet ut av et russeark fra papirdesign.
Flere bilder finner dere i bloggen min.

Nyt helgen alle sammen:)

                                                     Klem fra Mona papirpike

4 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Denne er helt RÅ Mona!!! Rett og slett digger den, alt fra de flotte bildene til oppsett, pynt og det hele :-)

Hege sa...

Så herlig med glade farger, og glade ungdommer!! Nesten så jeg ønsker meg tilbake til russetiden (eller ved nærmere ettertanke; nei takk...)

Takk for inspirasjonen!!!

Klem, Hege

Jane sa...

For en kul LO :)
Masse flotte detaljer.

klem Jane

Mette sa...

Herlig LO med to flotte ungdommer!Koselig minne å ta med seg videre i livet!

Klem Mette